• Internetinių svetainių kūrimas
  • Reprezentacinės svetainės
  • Korporacinis tinklapis
  • Elektroninės parduotuvės
  • Promo tinklapiai
  • Daugiafunkciniai portalai
  • Tinklapių projektavimas
  • Tinklapio auditas ir analizės

Internetinių svetainių kūrimas

Šiuo metu niekam jau ne paslaptis, kad nuosavo tinklapio turėjimas, teikia jo savininkui platų naujų galimybių spektrą. Internetas ir informacinės technologijos suteikia galimybę maksimaliai greitai ir ekonomiškai suteikti reikiamą informaciją klientams skirtinguose jos pavidaluose ar tai būtų nuotraukos, vaizdo medžiaga ar tiesiog tekstas, be to, kurti bendrą sąveiką ir bendradarbiavimą su užsakovais ir partneriais. Taip pat, tinklapis gali tapti puikia platforma Jūsų veiklos, įmonės produkcijai ir paslaugoms populiarinti, o tai reiškia, kad tinklapio sukūrimas yra teisingas žingsnis Jums, Jūsų verslui ar veiklai ir atsisakyti nuo tokių galimybių, kurias šiais laikais suteikia internetas yra tiesiog kvaila. Ir ar įsivaizduojate kokias perspektyvas tai suteiks rytoj?  

Mes siūlome Jums padaryti šį žingsnį į Jūsų veiklos ateitį kartu su mumis ir žengti koja kojon su naujomis technologijomis ir galimybėmis.

Tinklapių tipai

Tam, kad Jūsų tinklapis neštų maksimalią naudą, reikia, kad jis atitiktų jam keliamus reikalavimus. Todėl, pirmą ką Jums reiktų padaryti - tai nustatyti Jūsų busimo internetinio puslapio tipą.

Pagrindiniai tinklapių tipai:

  • Reprezentacinės Svetainės

  • Korporatyvinis tinklapis

  • Promo-svetainė

  • Elektroninė parduotuvė/komercija

  • Svetainė katalogas

  • Daugiafunkciniai portalai

Taipogi kuriame ir kitų tipų tinklapius ir internetinius projektus, t.y.: pažinčių, reklamos apsikeitimo svetaines, socialinius tinklus ir tinklapius, pranešimų sistemas ir daug kitokio pobūdžio internetinių resursų.

Svetainių kūrimo etapai

Atlikdami savo klientų užsakymus, savo darbą skirstome į skirtingus etapus, kuriuos nuosekliai ir atidžiai įvykdome, laikydamiesi griežtų laiko ribų, nes puikiai suprantame, kad laikas tiek mūsų darbe, tiek Jūsų projekte yra vienas pagrindinių faktorių.

Toks darbo etapų paskirstymas leidžia užsakovams, ne tik labiau kontroliuoti darbų vykdymą ir matyti projekto progresą, bet ir laiku įnešti reikiamus pakeitimus, mažiau nukenčiant projekto įvykdymo terminui, kas labai dažnai tampa didele problema, tinkamai nesuplanavus projekto ir nepaskirsčius jo kūrimo etapų. Taigi, Jūs galėsite matyti savo projekto vykdymo terminą ir jo atlikimo kokybę, kas padaro darbų procesą „skaidriu“ ir aiškiu Jūsų pusei.

Standartiniai mūsų tinklapių kūrimo etapai:

  • Techninės užduoties sukūrimas, išanalizavus kliento poreikius (jei užduoties dar nėra)

  • Dizaino sukūrimas

  • Svetainės maketavimas

  • Programavimas

  • Testavimas

  • Perkėlimas į Jūsų pasirinktą serverį.

Naudojamos technologijos ir resursai

Kurdami visus pateiktus mums užsakymus, mes visą laiką naudojamės pažangiausiais tuo metu esančiais resursais ir orientuojamės į naujausias technologijas. Mūsų specialistai pastoviai domisi paskutinėmis IT pasaulio naujovėmis ir pritaiko jas savo praktikoje/darbuose. Juk, kaip sakoma, šiais laikais „reikia labai greitai bėgti, kad būti šalia šiuolaikinių informacinių technologijų“.  

Didelių ir kitų internetinių projektų kūrimas.

Mūsų įmonė daro ir kuria bet kokio sudėtingumo projektus, nesvarbu ar tai būtų tik specifinio tinklapio kūrimas, ar jam reikėtų mobiliųjų platformų palaikymo, ar net specialiai sukurtų programų palaikymo - visa tai ir dar daug daugiau galite patikėti kurti mums. Viso projekto vykdymas vienoje vietoje ne tik taupo Jūsų finansinius išteklius, laiką ir nervines ląsteles, bet ir leidžia mums sukurti pilną, kokybišką produktą, atitinkantį visus Jūsų norus ir lūkesčius.

Jeigu Jums reikia pagalbos ar patarimo pasirenkant svetainės tipą, konsultacijos ar pagalbos planuojant Jūsų projektą, tuoj pat susisiekite su mumis! Mes greitai ir nuoširdžiai pasidalinsime savo sukauptomis ir turimomis žiniomis, kad padėti Jums sudėlioti visus taškus į reikiamas vietas ir atsakysime į Jums rūpimus klausimus!

Mes naudojame HTML 5

HTML aprašomoji kalba yra visų interneto svetainių pagrindas. Iš pat pradžių HTML buvo statinio teksto aprašomoji kalba (Hyper Text Markup Language), tačiau palaipsniui HTML standartas bei kompiuterių tinklai tobulėjo ir plėtėsi. Todėl su laiku buvo nuspręsta atskirti vaizdavimo aprašus bei duomenų struktūras nuo puslapio struktūros. Taip atsirado puslapių stiliaus aprašai CSS bei XML struktūros.

Kas toje HTLM5 tokio įspūdingo? Svarbiausi patobulinimai – galimybė tinklalapyje „įsiūti“ vaizdą ar garsą, įvairias interaktyvias priemones bei daugybę naujų efektų, galimybių.
Taip, vaizdo ir garso įrašai, programos ar žaidimai jau seniai gali būti „įskiepyti“ į tinklalapius, tačiau tik panaudojant „trečiųjų šalių“ įskiepius (angl. plug-ins), tokius kaip „Adobe Flash“ leistuvas, „Microsoft Silverlight“, „Google Gears“ ir kt.

Kaip tai atrodo?


Reprezentacinių svetainių kūrimas (tinklapis-vizitinė)

Reprezentacinė svetainė (Tinklapis - vizitinė), tai nedidelis tinklapis, sudarytas iš 5-10 tekstinių puslapių. Didžiąja dalimi tokio tipo svetainė neturėtų turėti sudėtingo „mechanizmo“ ar struktūros, o atvirkščiai - kuo aiškiau ir patogiau perteikti informaciją apie įmonę, žmogų, įstaigą ar paslaugą ir jų veiklą bei teikiamas paslaugas. Tokios svetainės dažniausia neturi didelio kiekio puslapių ir yra informatyvaus pobūdžio.

Kuriant reprezentacinę svetainę, dažniausiai yra naudojamas minimalistinis stilius, bet būtina atsižvelgti į tai, kad svetainė turėtų būti įsimintina ir originali, kitaip tariant, turėti „savo veidą“, kuris kuo geriau atspindėtų joje pateiktą informaciją.

Korporacinių svetainių kūrimas (Vidutinės ir didelės įmonės svetainė)

Korporatyvinis tinklapis - tai yra daug didesnio pobūdžio tinklapis, negu reprezentacinė svetainė. Jis yra naudojamas ne tik informacijai apie įmonę ir jos paslaugas paviešinti, bet ir pateikti detalią informaciją ir naujienas apie savo produktus ir paslaugas, taipogi įmonės artimiausius planus, savo atstovybių ir net kartais darbuotojų sąrašą.

Šios svetainės naudojamos ir kuriamos įmonės įvaizdžiui formuoti ir kurti. Neretai toks tinklapis turi savyje galimybę užsakyti tam tikras iš teikiamų paslaugų arba gauti ataskaitas apie klientų užsakytus produktus ar paslaugas.

Taigi, iš dalies šie svetainių tipai jau yra siejami su Elektroninės komercijos sfera. Kitaip tariant - tai tarsi Jūsų įmonės virtualus ofisas internete, kuris suteikia galimybę vartotojui bet kuriuo paros metu gauti reikiamą informaciją apie paslaugas, produktus ir pastarųjų palaikymą.

Tokie tinklapiai neretai apjungiami su verslo valdymo sistemomis ir intraneto sistemomis, apie kurias galite sužinoti verslo sistemų skiltyje.

 

Elektroninių parduotuvių kūrimas

Elektroninė parduotuvė – svetainė, kuri leis Jūsų verslą padaryti efektyvesniu bei patrauklesniu Jūsų klientams. Tokio tinklapio sukūrimas, suteikia sekančius privalumus:

  • Laiko taupymas. Jūsų įmonės darbuotojai galės sutaupyti dalį laiko, kadangi klientas galės didžiąją dalį informacijos gauti iš Jūsų svetainėje esančių paslaugų ir produktų aprašymo.

  • Finansinių sąnaudų taupymas. Kad įkurti savo elektroninę parduotuvę Jums nereikia gerų, brangių ar kitokio pobūdžio „fiziškų“ patalpų šiai parduotuvei. Viskas ko Jums gali reikėti, jei parduodate prekės, tai patalpų jų sandėliavimui. Kitas sutaupytas lėšas galėsite skirti Jūsų verslo populiarinimui. 

  • Lengvas prieinamumas. Ne tik elektroninių parduotuvių, tačiau ir visų IT produktų ir paslaugų pagrindinis pranašumas yra lengvas prieinamumas. Jūsų klientai bet kuriuo paros metu, bet kurioje vietoje kur yra internetas, o dabar dar ir didėjant mobiliojo interneto populiarumui, gali prisijungti prie Jūsų svetainės ir užsisakyti juos dominančias paslaugas ir prekes arba gauti apie tai norimą informaciją.

Kuriant Elektroninę parduotuvę pagrindinis akcentuojamas dalykas turėtų būti jos funkcionalumas ir patogumas, kad klientas užsukęs pas Jus lengvai ir greitai susigaudytų, kur kas yra bei gautų visą reikiamą informaciją. Svetainė turėtų disponuoti kokybišku ir efektyviu „interfeisu“ bei gera vidine paieškos sistema, kuri padėtų vartotojui greitai surasti reikiamą produktą.

Promo tinklapių kūrimas

Promo-tinklapiai yra kuriami, kai reikia sukurti tam tikro produkto ar paslaugos reklaminę kampaniją. Šis internetinių tinklapių tipas dažniausiai išsiskiria ryškiu, gražiu ir įsimintinu dizainu, skirtu būsimiems ir esamiems klientams ir vartotojams privilioti.

Tokio pobūdžio tinklapiai gali būti sukurti ir kaip atskira svetainė, ir kaip jau egzistuojančio tinklapio struktūros dalis.

Daugiafunkcinių portalų kūrimas

Daugiafunkciniai tinklapiai kuriami didelei lankytojų auditorijai prisivilioti ir „išlaikyti“, t.y. naujienų, skelbimų portalai, socialiniai tinklai, pažinčių svetainės ir panašaus pobūdžio tinklapiai, siekiantys užtikrinti dažną lankytojų grįžimą ir jų lojalumą bei uždirbti iš šių lankytojų auditorijos. Tai nėra produkto, paslaugos ar įmonės reprezentacinės ir informavimo svetainės.

Tokio tipo tinklapiuose dažnai galima matyti keletą atskiro pobūdžio tinklapių-sistemų, sujungtų į vieną, pvz. prie naujienų portalų dažnai prijungiama skelbimų svetainė, socialiniuose tinklapiuose būna įvairūs žaidimai. Kaip galima spręsti iš šių tipų internetinių projektų pavadinimų, juos vienija tai, kad jie turi „savyje“ daug įvairių funkcijų – registraciją, turinio komentavimo galimybę, svetainės turinio valdymą, asmeninį susirašinėjimą, forumą, apmokėtinas paslaugas ir kitas kompleksines ir paprastąsias funkcijas.

Darant tokio pobūdžio tinklapius svarbiausia yra geras projekto planavimas ir teisingai bei išsamiai sukurta projekto specifikacija, o tai leis išvengti daugelio keblumų kuriant tokį tinklapį ir kas svarbiausia - sutrumpinti projekto vykdymo trukmę, kuri neišvengiamai padidėja, jei projekto planas ir specifikacija yra dažnai keičiami ir pildomi. Taip pat tai reiškia Jūsų lėšų taupymą.

TInklapių projektavimas

Tinklapių projektavimas – tai vienas iš svarbiausių internetinio resurso kūrimo etapų, ypač jei Jūs norite, kad Jūsų projektas ar tinklapis būtų išskirtinis ir patogus naudoti. Tačiau, kažkodėl, labai dažnai tam skiriama labai mažai dėmesio ir laiko, kas ankščiau ar vėliau išaiškėja viename iš projekto kūrimo etapų arba, dar blogiau, projekto realizavimo (paleidimo plačiajai auditorijai) metu.

Sunku įsivaizduoti gerai funkcionuojančią svetainę, kurią projektuojant nebuvo atidžiai atsižvelgta į jos projektavimą, nes būtent šioje stadijoje yra nustatoma, kokiu būdu projektas įgyvendins prieš jį iškeltus uždavinius, formuojama jo vidinė struktūra, blokai, funkcionalumo tinklas. Be to, gerai įgyvendintas projektavimas leidžia sumažinti tinklapio bei jo patobulinimo kūrimo laiką, kadangi, tokiu atveju yra sukuriama tiksli ir, galima sakyti, išbaigta projekto specifikacija, kuri vėliau būna mažiau pildoma ir keičiama, kas labai dažnai pasitaiko nepadarius tinkamo projektavimo. Taip pat, tai leidžia išvengti netikslumų projekto kūrimo metu ir sukurti kokybiškesnį projektą.

Tinklapių projektavimo metu mūsų įmonėje yra ne tik nustatomi tinklapio panaudojimo tikslai, jam iškelti reikalavimai, struktūros formavimai ir sudaroma tiksli specifikacija, bet ir formuojamas vartotojų/lankytojų svetainės naudojimo scenarijus ir analizė, o tai leidžia tinkamai įvertinti tinklapio ir jo navigacijos patogumą bei funkcionalumą ir skyrių ryšį, patobulinant reikiamas jo dalis.

Taip pat labai svarbu išanalizuoti projekto/tinklapio rinką ir turimus panašius projektus (jei tokių yra), kad būtų galima nustatyti Jūsų tinklapio pliusus ir minusus, bei pašalinti paskutiniuosius.

Po visų šių projektavimo užduočių įgyvendinimo ir techninės užduoties patvirtinimo, seka dizaino parinkimo etapas ir pilnas projekto įgyvendinimas/sukūrimas.

Jeigu Jūs viską padarėte sėkmingai, tai yra pasirinkote mūsų įmonę Jūsų projekto įgyvendinimui, Jūs gausite tinkalpį atitinkantį visus sekančius reikalavimus:

  • Iki smulkmenų apgalvotą tinklapio struktūrą ir funkcionalumą

  • Patogų ir išskirtinį dizainą bei svetainės navigaciją

  • Tiksliai ir gerai paruoštą specifikaciją

  • Gerai ir aiškiai struktūrizuotą turinį

  • Kokybiškai ir gerai sukurtą tinklapį

Tuo pačiu leis Jums sutaupyti laiką ir finansines sąnaudas bei prisivilioti didesnį lankytojų skaičių.

Tinklapių funkcionalumo auditas ir analizė

Pagrindinė tinklapio audito užduotis yra patikrinti Jūsų tinklapio kokybę ir tai, ant kiek jis atitinka iškeltus reikalavimus, sužinoti jo stipriąsias ir silpnąsias puses bei pažiūrėti jo padėtį tarp Jūsų konkurentų. Taip pat, toks auditas padeda nustatyti iš pirmo žvilgsnio nematomas problemas, dėl kurių Jūs prarandate pozicijas paieškos sistemose bei potencialius klientus.

Tokia analizė parodys, kaip gerai svetainėje yra pateiktas ir sudėliotas turinys, kaip lengva rasti joje reikiamą informaciją ir kaip sėkmingai Jūs išnaudojate savo internetinio resurso potencialą.

Keletas populiariausių auditų/analizių pavyzdžių:

  • Tinklapio lankytojų elgesys svetainėje - tai kokybiška lankytojų elgsenos analizė, kuri suteikia galimybę pamatyti kas Jūsų tinklapyje veikia gerai, o kas - ne. Kuriai daliai reikėtų skirti daugiau dėmesio ir tobulinimo, tai leidžia padaryti Jūsų tinklapį patogesnį ir geresnį Jūsų vartotojui. Ypač, jeigu planuojate keisti savo svetainės dizainą, žinome ne vieną pavyzdį tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje, kai dizaino pakeitimas be minėtos analizės smarkiai pakenkė tinklapių populiarumui ir daugelis tokių resursų lankytojų nusisuko nuo tinklapio ir pasirinko konkurentų analogus. Neleiskite, kad taip atsitiktų ir Jums, netaupykite savo potencialių vartotojų sąskaita.

  • „Statistinis auditas“ (SEO analizė) – leidžia pamatyti Jūsų vietą paieškos sistemose ir padėti išnagrinėti Jūsų privalumus ir trūkumus tarp konkurentų, kas vėliau suteiks Jums galimybę pašalinti šiuos minusus ir tapti stipresniais bei geresniais konkurentų tarpe. Taipogi, pamatysite savo padėtį paieškos sistemose lyginant su panašaus pobūdžio tinklapiais, o ataskaitose gausite patarimų kaip šiuos rodiklius pagerinti. Kad galėtumėte užtikrinti maksimalų šių paslaugų efektyvumą, tokį auditą darome ir užsakius mūsų SEO paslaugas.

  • Kompleksinė S.W.O.T. (Strength, Weaknesses, Opportunities, Threats - Stiprybės, Silpnybės, Galimybės, Grėsmės) analizė – tai bendra analizė, tiek iš lankytojų, tiek iš paieškos sistemų, tiek iš konkurentų pusės leisianti Jums pamatyti bendrą Jūsų tinklapio padėtį rinkoje. Su šia informacija Jūs matysite visas savo silpnąsias ir stipriąsias puses, kur dar yra neišnaudotos Jūsų resursų galimybės ir kurioje vietoje kyla didžiausios grėsmės. Tai leis Jums padaryti visas reikiamas išvadas Jūsų tinklapio tobulinimui ar tolimesnei plėtimosi krypčiai nustatyti..

Mes galime įvertinti ir pateikti:

  • Tinklapio atitikimą, prieš jį iškeltas užduotis ir jų įgyvendinimo analizę;

  • Svetainės dizaino, jos struktūros, navigacijos ir bendro patogumo analizę;

  • Duoti programinės ir duomenų bazės įvertinimą;

  • Įvertinti svetainės turinį, pagal sekančius kriterijus: ryšį su vartotoju ir/arba SEO optimizacijos suderinamumą;

  • Pozicijas paieškos sistemose, tinklapio marketingą ir jo skatinimo galimybių ataskaitą;

  • Tinklapio S.W.O.T. analizę;

  • Lankomumą, statistiką ir platesnę informaciją apie lankytojus (jei tai dar nėra padaryta; lieka visam laikui po audito).

    Tokie auditai vidutiniškai užtrunka apie 3 savaites, trukmė gali keistis priklausomai nuo norimo audito ar analizės bei tinklapio dydžio . Į šį laiką įeina pasirengimas, audito vykdymas ir rezultatų bei išvadų pateikimas. Jeigu Jūs naudositės šia paslauga tam pačiam resursui ne pirmą kartą, paslaugos įvykdymo trukmė bus mažesnė. Mūsų kompanija garantuoja pilną konfidencialumą. Jokie su paslauga susiję duomenys, kaip ir bet kuri kita informacija apie Jūsų tinklapį, nebus niekur skelbiama ar panaudojama.